Hallitus

Vasemmalta oikealle: Robert Ingman, Martti Mehtälä, Pertti Kyttälä, Pekka Sivonen, Marjatta Virtanen,
Kari Karvinen ja Tommi Uhari.

Pertti Kyttälä,
s. 1950, KTK
Hallituksen jäsen vuodesta 2005 ja puheenjohtaja vuodesta 2010. Hallituksen tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja. Toiminut aikaisemmin hallituksen varapuheenjohtajana. Nykyisin toimitusjohtajana Peranit Oy:ssä. Toiminut aiemmin mm. toimitusjohtajana Oy Radiolinja Ab:ssä (1999–2003), tietohallintojohtajana Helsingin Puhelin Oy:ssä (1997–1999), toimitusjohtajana Oy Samlink Ab:ssä (1994–1997), toimitus- ja varatoimitusjohtajana Sp-palvelu Oy:ssä (1991–1994). Tätä aiemmin toiminut eri tehtävissä SKOP:ssa (1985–1990) ja OKO:ssa (1973–1985). Toimii ASAN Security Technologies Oy:n hallituksen puheenjohtajana.

Martti Mehtälä, s. 1957, DI
Hallituksen jäsen vuodesta 2007 ja varapuheenjohtaja vuodesta 2010. Hallituksen palkitsemisvaliokunnan puheenjohtaja. Toimi 12 vuotta Microsoft Oy:n toimitusjohtajana kesäkuuhun 2007 asti. Aiemmin toiminut myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä Nokia Datassa, ICL Data Oy:ssä, Dava Oy:n toimitusjohtajana ja mm. Computervision Inc:n maajohtajana. Yli 25 vuoden kokemus tietotekniikan soveltamisesta, myynnistä ja markkinoinnista eri toimialoilla sekä laaja kokemus yhteistyöstä Suomen laajimman tietotekniikan kumppaniverkoston ja lukuisten ulkomaisten kumppaneiden kanssa. Luottamustehtävissä ollut mm. liikenneministeriön asettaman tietoturvallisuusasiain neuvottelukunnan jäsenenä sekä puolustustaloudellisen suunnittelukunnan jäsenenä.

Robert Ingman, s. 1961, DI, KTM
Hallituksen jäsen vuodesta 2010. Hallituksen nimitysvaliokunnan jäsen. Nykyisin toimitusjohtajana Arla Ingman Oy Ab:ssa. Toiminut aikaisemmin toimitusjohtajana Ingman Group Oy Ab:ssä ja Ingman Foods Oy Ab:ssä (1997–2006). Lisäksi Robert Ingman on Ingman Group Oy Ab:n hallituksen puheenjohtaja sekä Etteplan Oyj:n ja Evli Pankki Oyj:n hallituksen jäsen.
Riippuvainen merkittävimmistä osakkeenomistajista.

Kari Karvinen, s. 1959, FM
Hallituksen jäsen vuodesta 1990. Hallituksen tarkastusvaliokunnan ja nimitysvaliokunnan jäsen. Digia Oyj:n edeltäjän SysOpen Oyj:n perustajaosakas. SysOpen Oyj:ssä hallituksen puheenjohtaja (2002–2005) ja varapuheenjohtaja (1999–2002). Digia Oyj:ssä hallituksen varapuheenjohtaja (2005–2007). Nykyisin toimii hallitusammattilaisena ja itsenäisenä sijoittajana. Toiminut aiemmin SysOpen Oyj:n varatoimitusjohtajana (1990–1999), suunnittelujohtajana (1999–2000) ja päätoimisena hallituksen puheenjohtajana (2002–2004). Sitä ennen toiminut mm. Helsingin PC-Konsultit Oy:ssä toimitusjohtajana ja tuotepäällikkönä (1988–1990) sekä Sycon Oy:ssä useissa eri tietotekniikka-alan tehtävissä (1982–1988). Hallitusammattilaiset ry:n jäsen vuodesta 2003.

Pekka Sivonen, s. 1961, valtiotieteen yo
Hallituksen jäsen vuodesta 1997. Hallituksen nimitysvaliokunnan puheenjohtaja ja palkitsemisvaliokunnan jäsen. Toiminut aikaisemmin Digia Oyj:n hallituksen päätoimisena puheenjohtajana (2005–2010). Digia Oy:n perustajaosakas, hallituksessa (1997–2005) ja hallituksen puheenjohtaja (2000–2005). Toiminut lisäksi Digia Oy:n toimitusjohtajana (1997–2000). Huoltovarmuuskeskuksen Tietotekniikkapoolin puheenjohtaja vuodesta 2007. Lisäksi BlueWhite Resorts Oy:n ja Comma Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja. Hallitusammattilaiset ry:n jäsen Pekka Sivonen on ollut vuodesta 2005.
Riippuvainen yhtiöstä ja sen merkittävimmistä osakkeenomistajista.

Tommi Uhari, s. 1971, DI
Hallituksen jäsen vuodesta 2010. Hallituksen palkitsemisvaliokunnan jäsen. ST Microelectronicsin johtokunnassa (2006–2010). ST:n langattoman alan yhteisyritysten (ST-NXP Wireless, ST-Ericsson) johtotehtävissä (2008–2010). ST:n Wireless-yksikön johdossa (2006–2008). Nokian Wireless ja SW platforms -yksiköiden johtaja vuosina (1999–2006).

Marjatta Virtanen, s. 1950, KTM
Hallituksen jäsen vuodesta 2010. Hallituksen tarkastusvaliokunnan jäsen. Nykyisin toimitusjohtajana ja IR-konsulttina IRMA Advisors Oy:ssä. Toiminut aikaisemmin Finanssivalvonnassa pörssiyhtiöiden tiedonantovelvollisuuden markkinavalvojana (2006–2009). Pitkän viestintä- ja sijoittajasuhdeuransa aikana Marjatta Virtanen on toiminut viestintäjohtajana Hartwallissa (1988–1993) ja Tamrossa (2001–2004) sekä sijoittajaviestintään erikoistuneena IR-konsulttina ja toimitusjohtajana mm. Viherjuuren Viestintätoimistossa (1994–2001) ja IRMA Advisors Oy:ssä (2004–2006). Hallitusammattilaiset ry:n jäsen vuodesta 2010.